افراد دیابتی دندان مصنوعی کامپوزیت یا لمینت میتوانند انجام بدهند ؟

لمینت دندان برای دیابتی ها باندینگ سرامیکی چقدر دوام دارد ساخت دندان مصنوعی چند روز طول میکشد

افراد دیابتی دندان مصنوعی کامپوزیت یا لمینت میتوانند انجام بدهند ؟

لمینت دندان برای دیابتی ها باندینگ سرامیکی چقدر دوام دارد ساخت دندان مصنوعی چند روز طول میکشد

ایا جنس لمینت دندان خوب و بد هم دارد+ توضیحات جامع

روکش های دندانی به افراد کمک می کند تا شکل دندان های خود را بهبود بخشند. این می تواند برای کسانی که به دنبال راه حلی طولانی مدت برای یک مشکل آرایشی پایدار هستند، مفید باشد، به خصوص کسانی که به سایر درمان های دندانپزشکی مانند سفید کردن دندان ها، بریس ها یا نگهدارنده ها پاسخ نمی دهند.




مراقبت های بعد از لمینت کردن دندان




مراقبت های بعد از لمینت کردن دندان :


بعد از قرار دادن  لمینت، معمولا در یک جلسه دندان شما را مشاهده میکند تا لمینت مشکلی نداشته باشد. مطمئن شوند لمینت در جای خود باقی مانده اند و برای فرد راحت است یا خیر .شخصی که دارای لمینت دندان است نیازی به اجتناب از خوردن غذاسفت یا نوشیدنی رنگی است  شما باید باید از قهوه ، چای و  و همچنین سایر مواردی که می‌ تواند باعث تیره شدن دندان ‌ها ‌شود دوری کند تا عمر بیشتری داشته باشد.



ایا جنس لمینت دندان خوب و بد هم دارد




ایا جنس لمینت دندان خوب و بد هم دارد :


 آره ! انواع مختلفی از ورقه‌ها از جمله لمینت‌های سرامیکی اکسید آلومینیوم، لمینت‌های سرامیکی دی سیلیکات لیتیوم، لمینت‌های سرامیکی تقویت‌شده با لوسیت، لمینت‌های سرامیکی فلدسپات، لمینت‌های سرامیکی کوارتز مصنوعی، روشن‌کننده‌های ورقه‌ای، لمینت‌های سرامیکی زیرکونیایی مهندسی شده مکانیکی (CAD-CAM) وجود دارد.




آماده سازی  لمینت دندان چگونه است



آماده سازی  لمینت دندان چگونه است:




جمع بندی:


لمینت دندان یک فرآیند چند مرحله ای است. اگر شما و دندانپزشکتان به این نتیجه رسیده اید که روکش روش و راه حل مناسبی برای مشکلات دندان ها و لبخند شماست، چندین بار مراجعه خواهید کرد. برای گرفتن روکش دندان معمولاً باید با فاصله حداقل یک ماه به دندانپزشک مراجعه کنید. به احتمال زیاد قرارهای بعدی برای اطمینان از راحتی و رضایت شما وجود خواهد داشت. بعضی از بیمارانی که دندان‌های بسیار کج نا فرمی دارند یا عادت بد به دندان قروچه دارند در شب ها موقع خواب دارند، باید از لمینتی استفاده کنند که مقاومت کششی و برشی بیشتری داشته باشد. این دسته از افراد یا از سرامیک های مبتنی بر آلومینا به دلیل استحکام بالا استفاده می کنند یا از سرامیک های مبتنی بر زیرکونیا با مقاومت خوب استفاده می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد